A kényelmes is lehet trendi: női táskák a hétköznapokra

Egy nőnek a hétköznapi rohanásban a legfontosabb, hogy kényelmes körülmények között jusson el A-ból B-be. Ez persze nem jelenti azt, hogy mindenféle trendet, nőiességet és eleganciát fel kell adni. A legjobb, ha mindezek együtt tudnak érvényesülni, ha a ruházatban nem is, legalább a kiegészítők terén.

Tovább

Vadonatúj nyári ízzel jelentkezik a Red Bull

Új nyári ízzel bővíti termékkínálatát a Red Bull. A tavaly piacra dobott trópusi Summer Edition után – amely mostantól a Red Bull termékkínálat állandó részét képezi – érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízesítésű változat is.

Tovább

Félmillió letöltésnél jár az Én kicsi Tescóm

Már több mint ötszázezren letöltötték a POSSIBLE Games által készített Én kicsi Tescóm mobiljátékot, mely január közepén elérhetővé vált a közép-európai régió más országaiban is.

Tovább

Dubai már itt van Magyarországon!

Dubai vonzóbbá válna Magyarországon, így arra a döntésre jutott, hogy irodát nyit és egy átfogó kampányt indít hazánkban.

Tovább

Gyermekruhákkal bővült a Tchibo webáruház kínálata

Készüljünk fel az iskolaszezonra és a hűvösebb napokra már most! Így nem érhet bennünket meglepetés. Itt a praktikus és megbízható minőségű vadonatúj gyermekdivat a Tchibo webáruházából!

Tovább

Heti három lyoni járat az easyJettel!

Elindult tegnap első easyJet járat a Budapest-Lyon útvonalon. A hagyományos tűzoltó diadalív-vízsugárral és a repülőgép személyzetének átadott speciális tortával köszöntötte a Budapest Airport az easyJet első Lyon-Budapest járatát. A jellegzetes fehér-naracssárga festésű gépek ezentúl hetente háromszor közlekednek Franciaország második legnagyobb városa és a magyar főváros között.

Tovább

Belép a magyar mosószerpiacra az Unilever

Az Unilever Magyarországon is belép a mosószerek piacára: itthon is bevezeti a világszerte ismert Surf márkát. Évi másfél milliárd eurós forgalmával a Surf – hasonlóan a Dove-hoz vagy a Magnumhoz – az Unilever „eurómilliárdos” márkáinak egyike. A Surf mosószer-termékcsalád az összes népszerű formátumban – mosópor, folyékony mosószer, mosókapszula – elérhető lesz az üzletekben. Az Unilever a hagyományos termékeket kedvelő vásárlóinak a mosóport ajánlja, a kényelemre törekvő felhasználók számára a kapszula az optimális megoldás, míg azoknak, akiknek a frissen mosott ruha illata a legfontosabb, a folyékony változat válhat be igazán.

Tovább

Világhírű festményeket adományoz a FessNeki

A FessNeki művészeti stúdióban minden nap világhírű festők műalkotásai kerülnek elő, hogy a festeni vágyó vendégek elkészíthessék saját példányukat belőlük. Az alkotóműhely most a segítő intézmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket adományoz kórházaknak, szociális intézményeknek és egyéb segítő szervezeteknek.

Tovább