Ingyen lakhatást kínál dolgozóinak a McDonald's

Az idén is folytatódik a McDonald’s állásért szállás programja, ami azoknak a leendő munkatársaknak nyújt ösztönzést, akik a költözést is vállalják azért, hogy biztos jövedelmet, karrierkilátásokat nyújtó állást találjanak. Számukra a McDonald’s az ország több régiójában is kínál lehetőséget úgy, hogy a programban résztvevő munkatársak lakhatásáról az étteremlánc gondoskodik. Budapesten egy éven át lakbért nem, csak a rezsit kell fizetniük a beköltözőknek, de az étteremlánc egyik nyugat-magyarországi partnere is hasonló konstrukciót működtet. A relatív munkaerőhiányos térségekben más iparágak vállalkozásai számára szintén a lakhatás biztosítása lehet a toborzás hatékony módja.

Tovább

Kgfb: a munkaerőhiány is drágíthatja a díjat

Egy teljesen új tényező, a munkaerőhiány is drágíthatja a gépjárművek jövő évi kötelező felelősségbiztosítási díját (kgfb).

Tovább

Sokat iszogatunk, keveset beszélgetünk barátainkkal

Legféltettebb titkunkat inkább bíznánk rá, mint a szerelmünkre, jó eséllyel a középiskolában ismertük meg, és leginkább Facebook messengeren beszélgetünk vele. Ő a legjobb barátunk. Átfogó, nem reprezentatív, online kutatást végzett a NESCAFÉ és az Index a barátságról. Az Igazán barátok? felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok hisznek-e a barátságban férfi és nő között.

Tovább

Pózok, mémek a digitális korban

Összegyűjtöttük, milyen trendek futottak az interneten az utóbbi években.

Tovább

Dubai már itt van Magyarországon!

Dubai vonzóbbá válna Magyarországon, így arra a döntésre jutott, hogy irodát nyit és egy átfogó kampányt indít hazánkban.

Tovább

Belép a magyar mosószerpiacra az Unilever

Az Unilever Magyarországon is belép a mosószerek piacára: itthon is bevezeti a világszerte ismert Surf márkát. Évi másfél milliárd eurós forgalmával a Surf – hasonlóan a Dove-hoz vagy a Magnumhoz – az Unilever „eurómilliárdos” márkáinak egyike. A Surf mosószer-termékcsalád az összes népszerű formátumban – mosópor, folyékony mosószer, mosókapszula – elérhető lesz az üzletekben. Az Unilever a hagyományos termékeket kedvelő vásárlóinak a mosóport ajánlja, a kényelemre törekvő felhasználók számára a kapszula az optimális megoldás, míg azoknak, akiknek a frissen mosott ruha illata a legfontosabb, a folyékony változat válhat be igazán.

Tovább

Színes és hasznos kiegészítők gyermekek számára a Bobojca műhelytől

A Bobojca műhely egy családi vállalkozás, mely szép és hasznos kiegészítőkkel és játékokkal tesz azért, hogy a gyermekek vidáman és boldogan fejlődjenek, és hogy a szülők mindennapjai is egy kicsit könnyebbé váljanak.

Tovább

Világhírű festményeket adományoz a FessNeki

A FessNeki művészeti stúdióban minden nap világhírű festők műalkotásai kerülnek elő, hogy a festeni vágyó vendégek elkészíthessék saját példányukat belőlük. Az alkotóműhely most a segítő intézmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket adományoz kórházaknak, szociális intézményeknek és egyéb segítő szervezeteknek.

Tovább